Pozycjonowanie Lublin pomaga pozostać na podium
Załóżmy, że zajmujesz się branżą meblarską i ktoś w pobliżu chce kupić meble. Jeśli nie korzystasz z lokalnego SEO, nie pojawisz się w wynikach wyszukiwania, gdy szukasz mebli w ich pobliżu. Nie będą wiedzieć, że istniejesz. Ale twoi konkurenci używają lokalnego SEO. Nawet jeśli masz lepszy produkt w lepszej cenie, Twoi pobliscy konkurenci wygrają wyścig. Pamiętaj, aby właściwie wykorzystywać lokalne SEO i wyprzedzać konkurencję pobliskich rywali.
SEO zachęca użytkowników do odwiedzenia sklepu stacjonarnego
Gdy ktoś w pobliżu szuka oferowanego przez Ciebie produktu, pojawiasz się na szczycie listy wyszukiwania. Ponownie, zoptymalizowany fragment Twojej firmy przyciągnie go do Twojej witryny. Jeśli spodoba im się Twoja witryna i uznają zawarte w niej treści za istotne, mogą chcieć dowiedzieć się o Tobie więcej. Jeśli użytkownikom spodoba się to, co znajdą w Internecie, będą chcieli odwiedzić Cię offline. Kiedy klienci odwiedzają Twój sklep stacjonarny po przeprowadzeniu wyszukiwania, są bardziej skłonni do zakupu u Ciebie.
Usługi SEO pomagają budować relacje z uzupełniającymi się firmami
Jeśli myślisz, że lokalni SEO pomagają tylko osobom znajdującym się w pobliżu w znalezieniu Twojej firmy, jesteś w błędzie. Robi więcej. Kiedy pojawiasz się w lokalnych wyszukiwaniach, stajesz się również widoczny dla pobliskich firm. Może to pomóc w rozpoczęciu wspólnej kampanii z właścicielami pobliskich firm. Jeśli firma chce współpracować z rodzajem biznesu, w którym jesteś, znajdzie cię. Lokalne SEO pomaga budować powiązania z pobliskimi firmami. Gdy pobliskie firmy Cię poznają, mogą wspomnieć o Twojej firmie w mediach społecznościowych. Mogą również odnosić się do klientów, którzy szukają czegoś, co oferujesz. Oddając te przysługi, możesz wzmocnić swoją bazę klientów.
Zdobądź lojalnych klientów
Lokalne SEO może pozyskać dwa rodzaje klientów: lokalnych i z zewnątrz. Możesz pozyskać klientów, którzy potrzebują Twojego produktu podczas wizyty w okolicy. Są klientami jednorazowymi, ponieważ nie mieszkają w sąsiedztwie. Wtedy masz miejscowych. Jeśli lokalni klienci uzyskają pozytywne wrażenia pierwszego dnia interakcji z Tobą, wrócą. Jeśli są zadowoleni z twoich produktów i usług, możesz nawiązać długoterminową relację. Jeden lojalny klient może zarobić setki takich klientów.