Przedszkola prywatne Wilanów

Przedszkola prywatne Wilanów – przyswajanie dobrych nawyków 

Dla wielu badaczy partycypacja społeczna jest główną czynnością, poprzez którą zachodzi uczenie się. Aktywność społeczna i uczestnictwo zaczynają się wcześnie. Rodzice wchodzą w interakcje ze swoimi dziećmi i poprzez te interakcje dzieci nabywają zachowań, które pozwalają im stać się skutecznymi członkami społeczeństwa. Sposób, w jaki dzieci się uczą, polega na internalizacji działań, nawyków, słownictwa i idei członków społeczności, w której dorastają.

Opiekun a podopieczny

Ustanowienie owocnej współpracy i atmosfery współpracy jest zasadniczą częścią nauki szkolnej, jakie przewidują przedszkola prywatne Wilanów. Badania wykazały, że współpraca społeczna może poprawić wyniki uczniów, pod warunkiem, że zachęcane rodzaje interakcji przyczyniają się do uczenia się. Wreszcie, działania społeczne są interesujące same w sobie i pomagają utrzymać zaangażowanie uczniów w ich pracę naukową. Uczniowie pracują ciężej, aby poprawić jakość swoich produktów (esejów, projektów, dzieł sztuki itp.), gdy wiedzą, że zostaną udostępnione innym uczniom.

Nauczyciele mogą zrobić wiele rzeczy, aby zachęcić do udziału w życiu społecznym w sposób ułatwiający naukę:

  • Potrafią przydzielić uczniów do pracy w grupach i przyjąć rolę trenera/koordynatora, który udziela wskazówek i wsparcia grupom.
  • Mogą stworzyć środowisko klasowe obejmujące grupowe obszary robocze, w których współdzielone są zasoby.
  • Poprzez modelowanie i coaching mogą uczyć uczniów, jak ze sobą współpracować.
  • Mogą stwarzać uczniom warunki do wzajemnej interakcji, wyrażania opinii i oceny argumentów innych uczniów.
  • Ważnym aspektem społecznego uczenia się jest powiązanie szkoły z całą społecznością. W ten sposób poszerzają się możliwości uczestnictwa uczniów w życiu społecznym.

Nadawanie znaczenia poszczególnym obowiązkom

Wiele zajęć szkolnych nie ma sensu, ponieważ uczniowie nie rozumieją, dlaczego je wykonują, jaki jest ich cel i użyteczność. Czasami zajęcia szkolne nie mają znaczenia, ponieważ nie są kulturowo odpowiednie. Wiele szkół to społeczności, w których wspólnie uczą się dzieci z różnych kultur. Istnieją systematyczne różnice kulturowe w praktykach, nawykach, rolach społecznych itp., które wpływają na uczenie się. Czasami znaczące zajęcia dla uczniów pochodzących z jednej grupy kulturowej nie mają znaczenia dla uczniów pochodzących z innej grupy kulturowej.